Thursday, February 9, 2012

Belum rezeki ;)

Assalamua'laikum,
Alhamdulillah, hati tersentuh, hati sebak, hati nak nangis.. :') teringat dengan banyak task yang dapat, tension keadaan dirumah, kekalutan dunia, Allah, sikit je baru wahai diri.. dah mengeluh kan.. hmm.. tertunggu-tunggu jugak panggilan daripada HEP, belum ada lagi pun. kawan2 lain suma dah dapat, kenapa aku belum?? sedih :'( nak nangis, mungkin niat pada awal mohon nak jadi fasi untuk MDS dah salah,tersasar sedikit pada tujuan asal kot, Allah... Kawan2 semua call gitau dah dapat call. kenape HEp xcall saya lagi. mungkin diorang tak de kredit nak call kot ataupun mungkin bil telepon HEP tak bayar..hiihihi.. haraplah gitu. kalau ada rezeki on 18 feb ni bertolak balik ke Shah Alam. tapi belum ada kan. Malam ni kena siapkan semua tugasan yang diberikan. Esok last hantar k.. ingat tu, tapi tangan ni rasa ringan jugak nak taip2 share dengan sahabat2 semua.. ;)

ingat nie sikit keh.. buat para Da'ie :
"apabila kita sendiri di uji dengan apa yang sering kita dakwahkan, maka itu adalah petanda bahawa ALLAH sedang mendidik kita agar melaksanakan apa yang kita perkatakan. bersyukurlah kerana ALLAH masih sudi mengingatkan kita dalam usaha kita mengingatkan manusia"

mood^^: bila la dapat jenguk2 nota-nota dia kan.. hmm.. masih menanti ;)

2 comments:

asrar.huda said...

sebab Allah tahu kemampuan kamu. bukanlah bererti kamu xlayak. tapi Allah tahu kemampuan hati kamu, keadaan persekitaran kamu. mungkin dlm kamu xsdr mreka d Baling sdg sgt memerlukan kamu ;)

naeimah ramli said...

yes!!!!!!!!!!!pandai ajiq.. itulah yang mama i bgtau, mungkin diri masih diperlukan kat umah kan..:') tq shbt!!..:* hiiiii.. oi, bila nak update blog mung??