Friday, November 16, 2012

usrati jannati

Ini Keluarga saya. buat pertama kalinya kami bergambar bersama2. saya rasa hampir umur saya 22 tahun, ini pertama kali kami bergambar bersama. sebelum ni pasti ada yang tiada dalam setiap potret. tapi kerana kejayaan kakak saya, kami mampu bersama lagi. Saya bangga berada dalam keluarga ini!! syukur.. Saya sayang keluarga saya. Moga DIA jaga mereka. Amin. Perubahan ahli keluarga dah bertambah dengan kehadiran  kakak baru. abang saya dah kawin.. ni dia..

kakak baru, bersama abang saya di rumah kami. ;) Khabar bahagia,insyaAllah "dia" bakal lahir nanti, Rezeki mereka, rezeki kami. Semoga Allah jaga "dia" juga. Amin. Saya xsabar nak jumpa "dia" . Jangan ditanya tentang bila turn saya, insyaAllah, andai sampai masanya, bertambah lagi keluarga saya.. Amin.

1 comment:

mustRZ said...

assalamualaikum..
nak tanya jugak.. bila turn naim?hehehe
rindu gn family nie :) dah rasa mcm family sendiri :P (prasan plak)