Friday, March 8, 2013

Aku tanpamu

Salam.. Aku tanpamu.. hilang di bawa arus masa..ditakdirkan Allah, akhir pengajian, diuji oleh dia.. aku hilang tanpamu.. dulu, setiap masa luahan hati aku lontarkan padamu.. tapi, masa itu cemburu keakraban kita, kita mula xkenal , kita mula tidak berkongsi, kita mula jauh, kita mula bina hidup baru, tapi aku rindu saat itu.. hiba hati saat terfikir adakah lagi dia untuk aku.. Allah, rindu, mungkin masa merubah segalanya..
titisan air mata di takungan, aku xbiarkan ia tumpah, aku bimbang esakanku berlarutan, aku pujuk diri, aku pujuk hati,, ALLAH ada, mungkin Allah rindu akan luahan hati aku, yaa,, memang DIA sebaik2 pendengar. Doa kan aku tabah.. Aku hamba hina, aku xpunya apa2, aku rindu pada mereka.. Allah, kasihkan kedua ibu bapaku, kasihkan abang2ku, kasihkan kakak2ku, kasihkan adik2ku, aku sayang mereka, tiada aku tanpa mereka..

No comments: