Tuesday, March 6, 2012

Saya tiba2 stress

Assalamualaikum.. alhamdulillah.. mata ngantok tapi xnak tido lagi.. masih dalam permulaan mengharungi sem baru.. kenapa dah stress?? huhu.. xtahu.. hati, fikiran berkecamok je rase.. kenape? xtahu.. serabut serabai rasa.. tanya pada diri seketika.. kenapa begitu? ok, itu yang kau minta diri..so, Allah dah bagi cuba positifkan.. huhu.. ok2.. sy sedih malam ni xdapat register kelas dengan kawan2 sebab xda orang bagi tahu pun kena masuk group tu.. selalu ada ja orang bagi tahu.. tapi, itu jalan saya pilih sebab saya nak hati saya suci.. saya takut, saya xnak "berkhalwat" dalam diam.. saya xingat ustaz ape bagi tahu, event kita xpernah keluar dengan lelaki pun tapi kalau chating, mesej, same je macam khalwat. Allah, saya xnak macam tu... tau semua berkaitan urusan penting.. tapi kan ada orang lain lagi.. sama jantina kita kan.. cuba k.. Allah tahu kamu mampu diri.. saat ni roomate saya dah lena tido.. saya?? semua kelengkapan bilik belum ada.. so, tido je la macam mana pun k.. daripada orang yang xda bilik tu lagi teruk.ok,, saya sedih lagi.. saya rasa saya memang kena kuat.. untuk hadapi sem ni. alhamdulillah untuk perancangan sahabat surau saya dah meeting tadi.. alhamdulillah sekadar perancangan memang banyak aktivitinya, cuma kita rancang k.. Allah yang tentukan nanti. perancangan Dia lagi teliti kan. esok mungkin pagi xda kelas.. mungkin?? ye.. sebab saya xtahu.. ok. saya cuba untuk tido k.. moga bangun esok yang terbaik menanti diri..;)

* rasa jeles tetiba ada adik2 pegi ranchan.. huhu.. bila nak ada rehlah lagi kan.. miss that moment so much (T_T)

No comments: